Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Helemaal prima
Goed ontvangen in een schone ruimte. Personeel was vriendelijk en voor zover ik kan beoordelen ku...
Lees meer
Fijne tandarts. Altijd vriendelijk en goed gehumeurd.
Ik ben al jaren patiënt bij Savalle Voorburg. Na mijn verhuizing van Benoordenhout, Den Haag naa...
Lees meer
Ben netjes geholpen
Afspraak gaat goed optijd. Krijg goed uitleg over het gebit

Goed!
Goede ervaringen, vriendelijk personeel, efficiënt

Uitstekend
Zeer goede tandzorg.

Toppie
Goede tandartspraktijk. Alles wordt goed uitgelegd en financieel betaalbaar.

Goed
Goed

Tandartsbezoek kan ook fijn zijn !
In tegenstelling tot mijn aanhef is een tandartsbezoek voor veel mensen een pijnlijke aangelegenh...
Lees meer
Vriendelijk personeel
Het is goed om te zien dat de tandarts de tijd neemt uit te leggen als er iets mis is met je tand...
Lees meer
Top
Ik ben heel bang maar het zijn echt top mensen zo lief allemaal ben wel blij dat ik daar naar toe...
Lees meer
Goed geholpen
Ging snel en netjes

Vriendelijke en professionele zorg
Vriendelijke en professionele zorg, ook prettig en rustgevend voor kinderen.

Altijd top bij Fatima!
Fatima is altijd geweldig!

Goed behandeld.
De alternatieven werden besproken.

Prima.
-

Prettige praktijk
Vriendelijk en prettig geholpen

Al jaren trouwe klant.
Bij Atenea en Anna zijn uw tanden in goede handen!

Oke
Prima. Jammer dat het uitliep

Prettig geholpen en wederom door een aardige en kundige dame
Niet goed opgelet wat haar naam is. Mijn excuses.

heel goed behandeld.
heel goede wortelkanaalbehandeling gehad.

Aardig en nemen de tijd voor je
Goed nemen de tijd voor je. Vragen of je bij de behandeling een verdoving wil

Klantvriendelijk
Veel geduld, snel en pijnloos

Was snel en super.
Na problemen in de ochtend geholpen en later op de dag klaar en super zonder pijn weer verder.

Altijd fijn geholpen en personeel is zeer begaan met patiënt.
Word op tijd aan mijn afspraak geattendeerd via een appje. Personeel staat iedereen geduldig te w...
Lees meer