Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
25 september 2023

Helemaal prima

Goed ontvangen in een schone ruimte. Personeel was vriendelijk en voor zover ik kan beoordelen ku...

Lees meer
24 september 2023

Fijne tandarts. Altijd vriendelijk en goed gehumeurd.

Ik ben al jaren patiënt bij Savalle Voorburg. Na mijn verhuizing van Benoordenhout, Den Haag naa...

Lees meer
23 september 2023

Ben netjes geholpen

Afspraak gaat goed optijd. Krijg goed uitleg over het gebit

21 september 2023

Goed!

Goede ervaringen, vriendelijk personeel, efficiënt

20 september 2023

Uitstekend

Zeer goede tandzorg.

20 september 2023

Toppie

Goede tandartspraktijk. Alles wordt goed uitgelegd en financieel betaalbaar.

18 september 2023

Goed

Goed

17 september 2023

Tandartsbezoek kan ook fijn zijn !

In tegenstelling tot mijn aanhef is een tandartsbezoek voor veel mensen een pijnlijke aangelegenh...

Lees meer
17 september 2023

Vriendelijk personeel

Het is goed om te zien dat de tandarts de tijd neemt uit te leggen als er iets mis is met je tand...

Lees meer
16 september 2023

Top

Ik ben heel bang maar het zijn echt top mensen zo lief allemaal ben wel blij dat ik daar naar toe...

Lees meer
15 september 2023

Goed geholpen

Ging snel en netjes

14 september 2023

Vriendelijke en professionele zorg

Vriendelijke en professionele zorg, ook prettig en rustgevend voor kinderen.

14 september 2023

Altijd top bij Fatima!

Fatima is altijd geweldig!

11 september 2023

Goed behandeld.

De alternatieven werden besproken.

10 september 2023

Prima.

-

8 september 2023

Prettige praktijk

Vriendelijk en prettig geholpen

7 september 2023

Al jaren trouwe klant.

Bij Atenea en Anna zijn uw tanden in goede handen!

7 september 2023

Oke

Prima. Jammer dat het uitliep

7 september 2023

Prettig geholpen en wederom door een aardige en kundige dame

Niet goed opgelet wat haar naam is. Mijn excuses.

6 september 2023

heel goed behandeld.

heel goede wortelkanaalbehandeling gehad.

6 september 2023

Aardig en nemen de tijd voor je

Goed nemen de tijd voor je. Vragen of je bij de behandeling een verdoving wil

6 september 2023

Klantvriendelijk

Veel geduld, snel en pijnloos

1 september 2023

Was snel en super.

Na problemen in de ochtend geholpen en later op de dag klaar en super zonder pijn weer verder.

30 augustus 2023

Altijd fijn geholpen en personeel is zeer begaan met patiënt.

Word op tijd aan mijn afspraak geattendeerd via een appje. Personeel staat iedereen geduldig te w...

Lees meer

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Tandzorg Voorburg Savalle
Savallelaan 10
2273 JX
Voorburg
Wo
8:00 - 12:30
13:00 - 17:00